De hortensiatuin.



vrijdag 5 april 2013

Ruige lampenkap

De afgelopen week was een beetje druk, maar ik vind het wel leuk om een foto te delen van een hele simpele lampenkap die ik een tijdje geleden heb bekleed.
Hier heb ik een oude postzak voor gebruikt.


 Het was eigenlijk een heel eenvoudig klusje, met een heel leuk resultaat.



Wel moet ik zeggen dat ik nog geen geweldige fotograaf ben. Soms zie ik zulke prachtige foto's van jullie voorbij komen. Maar ik blijf gewoon veel oefenen hoor.


Fijn weekend voor iedereen.

9 opmerkingen:

  1. Dat heb je mooi gedaan.
    Fijn Weekend,
    inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig, pas was ik bij een stoffenzaak. En daar hadden ze ook postzakkenstof. Ik dacht ohh leuk voor op de kamers van de jongens. Maar nog even bedenken hoe, wat, waar. Maar jij had wel een hele mooi oude stof te pakken, ziet er heerlijk verweerd uit!

    Fijne avond he!
    Groetjes,
    Gerralda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je heel mooi gedaan, op de jongensslaapkamer bij ons staat een staande lamp met een postzakkenlampenkap.
    Het klopt dat sommige bloggers ontzettend mooi kunnen fotografen, maar een blog met minder kwaliteit foto's vind ik niet minder leuk hoor ;-)
    Fijn weekend!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je lamp is mooi geworden. En leuk gefotografeerd, hoor! Ikzelf kan ook niet zo'n mooie foto's maken. Als ik dan een close-up wil maken wordt het vaak wazig. Maar het is zoals Monica schrijft, het gaat om je blog en je plezier erin. En dat zit wel goed hier, toch?
    Fijn weekend!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat knap gedaan Hij is enig geworden zeg. Je moet er maar opkomen he? En je foto's zien er mooi en duidelijk uit hoor. Ik ben er ook niet zo'n ster in. Maar we zien heel goed de sfeer die je het neergezet.
    Een fijn weekend
    groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke lampenkap. Ja, letters blijven dankbaar om mee te werken. Mooi resultaat.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om je lampenkap zo te bekleden, het is snel gedaan en je hebt een originele kap.

    Fijn weekend en lieve groet,
    Eefie

    P.s. je foto's zijn helemaal niet slecht hoor, ze zijn heel duidelijk en geven de juiste sfeer weer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gedaan Roelie, ennehhh, je foto's zijn prachtig hoor. Fijn weekend.

    Groetjes Patricia
    www.landelijkwonen.info

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk blog heb je! ik ga je volgen...

    lieve groet van Debby
    Happy Living

    BeantwoordenVerwijderen